Onderwerpen halfuurtjes


Onderwerpen halfuurtjes

  1. Welkom en doel halfuurtjes (bijpraten, elkaar informeren) 
  2. Handbalbeleid (ben je ermee bekend, zo niet bij deze, zie bijlage? Heb je aanvullingen? Laat weten voor 1 januari 2022, dan stellen we het beleid weer bij!
  3. Trainings-schema’s (zie website handbal.nl à trainer/coach àjeugdhandbalàtrainers waarin je trainingschema’s en thema’s  per periode kunt plannen. Let op, ook handbalbeleid controleren op gestelde doelstellingen per leeftijdsgroep, daar werk je immers naar toe! Trainers Jeugdhandbal - Handbal
  4. Vernieuwde (online) opleidingen worden betaald door SDOL! Zie website handbal.nl à trainer/coach àjeugdhandbalàtrainers Linkje  Trainers Jeugdhandbal - Handbal
  5. Handbal kennissessies We missen nog onderwerpen, kom ermee want we gaan het plannen dit najaar, waar heb je behoefte aan? 
  6. Kleedkamers We hebben voorgaande jaren over het algemeen de kleedkamers zeer netjes achter gelaten, afspraak is dat we als coaches de verantwoordelijkheid hebben en de controle doen op de kleedkamers van ons eigen team en het te ontvangen team, spreek de andere coaches/teams aan op hun verantwoordelijkheid.  Afgelopen weekend zijn kleedkamers aangetroffen waarbij het niet netjes was, wat is netjes? Alles opgeruimd en alles aangedweild!
  7. Scheidsrechters we hebben jonge scheidsrechters in opleiding en toch komt het soms voor dat (overigens vaak met de beste bedoelingen ) er kritiek geuit wordt op de manier van fluiten. Als handbalcommissie willen we jullie uitdrukkelijk verzoeken om dat niet te doen en alleen op een positieve wijze opbouwende “feedback” te geven. Zijn er zaken die echt anders moeten, meld je bij de handbalcommissie, wij kunnen bijsturen door middel van begeleiding.
  8. “Voorlangs lopen bij wedstrijden” Door diverse leden/toeschouwers is gemeld dat het als hinderlijk wordt ervaren dat teams/bezoekers/kinderen onnodig voor het publiek langs blijven lopen. De Handbalcommissie vindt dat een terecht punt, ben je klaar met douchen/omkleden dan graag plaats nemen of je weg vervolgen en niet onnodig vaker voorlangs lopen wanneer dat niet nodig is. Daarnaast willen we het kader vragen om hierop toe te zien en mensen aan te spreken om dit actief te bewaken. 
  9. Materialen Volgens ons zijn de materialen op orde, mocht je echter toch iets specifieks nodig hebben dan meld dat zeer zeker bij Riky of de handbalcommissie, we moeten goed omgaan met verenigingsgeld maar daar waar we maximaal kunnen faciliteren doen we dat graag! Let op, ook het opruimen van de materialen in de daarvoor bestemden kasten/hoeken is van belang, blijvend aandachtspunt dus laten we dat samen blijven bewaken.
  10. Contactpersonen Last but not least, zijn er zaken die spelen, wil je sparren over een leuke uitdaging of een probleem, betrek je contactpersoon vanuit de handbalcommissie en wacht niet tot bijvoorbeeld halfuurtjes. Waar nodig trekt de contactpersoon daar de voorzitter of andere leden bij naar gelang van de behoefte. De indeling van de contactpersonen per kader kun je hier vinden: Handbalkader & trainingstijden SDOL Seizoen 2021/202 - sv SDOL Luttenberg
  11. Informatie nieuwe kaderleden De handbalcommissie is in afronding met de informatie die handig is voor nieuwe kaderleden, dit mede op basis van jullie input. Zodra gereed zal deze naar het gehele kader worden verstuurd.
  12. Teamfoto’s en foto’s spelers worden de komende periode gemaakt, planning volgt spoedig voor oktober

 

Dank voor jullie komst en maak er een mooi seizoen van, de volgende sessies staan gepland voor: donderdag 20 januari zelfde tijdsschema